Velkommen | Ydelser | Cases | Hvem er vi | Kontakt

Ydelser / Branding

Konsistent branding giver retning og konkurrencekraft.

• Branding er en kontinuerlig proces, som vedrører alle strategiske lag.
• Koordination af corporate branding, produktbranding og medarbejderbranding giver klarhed i kommunikationen af   værdier og tilbud til kunder, brugere og borgere.
• Inddragende og værdibaseret medarbejderbranding er et essentiel ledelsesværktøj i opbygningen af innovative   organisationer.

Eksempler på foredrag, præsentationer og diskussionsoplæg fra Brunander Consulting:

Fremtidens forbruger

De globale trends, de store demografiske ændringer, fokus på bæredygtighed, hastig udvikling i teknologien med den enorme magt forbrugeren udøver gennem de sociale media, og de udfordringer det giver virksomhederne. Alle parameterere, der gør at fremtidens forbruger - adfærd ændres i et tempo og i retninger, som er ikke set før.
Hvorledes ser de forskellige generationer af forbruger ud og hvilke metoder skal til for at få fastlagt fremtidens forbrugertrends, således, at virksomheder og det offentlige kan udvikle og tilbyde de rigtige løsninger til kommende kunder og borgere.

Dette diskuteres i præsentationen, og der gives forslag til metoder til at analysere forbrugernes behov samt pejling på fremtidige forbrugerprofiler.

Branding

Produkt Branding, Corporate Branding og Medarbejder Branding begreberne behandles under definitionen af Branding som værende - en samling af symboler, oplevelser og associationer, som positionerer og differentierer et produkt, en service, virksomheden, organisationen, en person eller et sted.
Metoder til arbejdet med branding fremlægges til inspiration til udformning af virksomhedens Branding strategi med indarbejdelse af elementer som brand platform, brand positionering og brand arkitektur.

Innovation Branding Ledelse Coaching